Siis kesä. Tätä on jo odotettu. Eli siis suomeks: puistokausi avattu. Keskiviikkona oli ihan pakko mennä puistoon ottaa kaljaa kavereitten kans, ku oli niin ihanan lämmin. Tuli sitten otettua pari kuvaakin ja tosiaan ne on kaikki ihan kamalia, mut laitan nyt sitten vaikka tämän.



Oli ihan pakko olla paljain varpain kun kengät hiersi ihan kamalasti. Kyl tuntee taas jaloissa et on h&m:stä peräisin. Nämä 7 sentin koroilla jalkoja raiskaavat ihanuudet.

Joo. Puistoreissu meni siis ihan kivasti.

Tänään olin Heurekassa lastenkodin porukan kans. Aluks kauhee tappelu ku en halunnut mennä sinne, mut lopulta suostuin. Ei ollu kivaa, eikä kurjaa. Oli siellä jotain ihan mielenkiintoisia juttuja. Kaikkihan tietää sen "murha heurekassa" jutun? Yritin sitä ratkoa, mut sit loppui puhti. Käytiin Cafe Einsteinissä syömässä. Hyi, hyi, hyi! Kalaa. Yäk. Mä inhoon kalaa. Takaisin päin tullessa katseltiin bussissa Mr Beania. Se hiippari jaksaa aina huvittaa mua.

Mun piti kuudelta mennä riparitapaamiseen, mut kaveri feidas, enkä halunnu yksin mennä. Pohdittiin äidin kanssa vieraita, jotka tulis sinne rippijuhliin. No mun täti Marja on ainakin tulossa. En ole nähnyt sitä kahteen vuoteen, eikä koskaan olla oltu kovin läheisiä. Ja mun serkku Marjo tulee myös, sitäkään ei ole pariin vuoteen näkynyt. Sit en enää keksinyt muita. :D