Olin siis tänään vapputorilla, tai noh, kello on jo niin paljon, että olin eilen vapputorilla. Ei siellä oikeastaan mitään kivaa ollutkaan, paitsi yhden ihanan paidan löysin ja sen myös ostan. Täytyy vaan selvitellä omahoitajan työvuoroja. Laitan sitten kuvaa tulemaan paidasta kun olen sen hankkinut. :) Olisin muuten ottanut kuvan torista kun se oli tupaten täynnä kojuja ja ihmisiä, mut ilma oli niin ankea, etten sit viitsinyt. Kyl se aurinko pilkahteli silloin tällöin, mut aika pilvistä oli.

Näimpäs siinä sitten vielä pari kaveriani joita en oo aikoihin nähnyt. Tuli taas kamala ikävä niitä vanhoja aikoja, niitä parin kesän takaisia. Nyt mulla on ihan eri kuviot ja plaah. Ihan syvältä.

Niin mun piti kertoa, et ketä mä olin menossa torille tapaamaan, mut se toinen henkilö sitten jätti vastaamatta puhelimeen joten empäs kerrokaan. Kun en kerta siitä voi kertoa, niin kerron sitten katsomastani leffasta.

Rails & Ties - risteysasemalla
Veturinkuljettaja Tom joutuu junaonnettomuuteen, jossa menehtyy pienen pojan äiti. Syyllisyyden kanssa painivan Tomin ja hänen syöpää sairastavan vaimonsa elämä muuttuu pysyvästi tapauksen johdosta. Onnettomuudessa orvoksi jäänyt pieni poika muuttaa pariskunnan luokse ja saa kaipaamaansa turvaa ja rakkautta.

Leffa on tositositosi surullinen, meinasin oikeasti ruveta itkemään. Kai se johtui siitä, kun leffan aiheet on mulle aika henkilökohtasia. Katsokaa leffa! Se on oikeasti hyvä, mut surullinen.

Nyt kello näyttäis olevan 01:10 joten ois varmaan aika mennä unten maille. Öitä!